Το προτεινόμενο πρόγραμμα σπουδών για την κατεύθυνση Ανθρωπιστικών Σπουδών στη Β’ Λυκείου είναι το ακόλουθο.
| ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Β' ΛΥΚΕΙΟΥ |
| Αρχαία Κατεύθυνσης |
| Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία |
| Λατινικά |
| ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ |
| Άλγεβρα |
| Φυσική |
| Χημεία |
| Αρχαία Ελληνική Γλώσσα & Γραμματεία |
| Γεωμετρία |
| Βιολογία |
Στον πίνακα που ακολουθεί παρουσιάζεται το ωρολόγιο πρόγραμμα της κατεύθυνσης Ανθρωπιστικών Σπουδών στη Β’ Λυκείου (Σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας).
| ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ |
|||||
|
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ |
ΩΡΕΣ |
||||
| 1 | Ελληνική Γλώσσα | Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία | 2 | ||
| Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία | 4 | ||||
| 2 | Μαθηματικά | Άλγεβρα | 3 | ||
| Γεωμετρία | 2 | ||||
| 3 | Φυσικές Επιστήμες | Φυσική | 2 | ||
| Χημεία | 2 | ||||
| Βιολογία | 2 | ||||
| 4 | Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ | 2 | |||
| 5 | Ιστορία | 2 | |||
| 6 | Φιλοσοφία | 2 | |||
| 8 | Θρησκευτικά | 2 | |||
| 10 | Αγγλικά | 1 | |||
| 11 | Φυσική Αγωγή | 2 | |||
| Γενικό Σύνολο Προγράμματος Γενικής Παιδίας | 30 | ||||
|
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ |
ΩΡΕΣ |
||||
| Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών | |||||
| 1 | Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία | 3 | |||
| 2 | Λατινικά | 2 | |||
| Γενικό Σύνολο Προγραματος Ομάδας Προσανατολισμού | 5 | ||||
| Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών | |||||
| 1 | Φυσική | 2 | |||
| 2 | Μαθηματιά | 3 | |||
| Γενικό Σύνολο Προγραματος Ομάδας Προσανατολισμού | 5 | ||||
| Γενικό Σύνολο Προγράμματος | 35 | ||||
Οι γραπτές προαγωγικές εξετάσεις στην Β τάξη του Ημερήσιου Γενικού Λυκείου διεξάγονται ενδοσχολικά και περιλαμβάνουν τα εξής Μαθήματα:
Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
Ιστορία
Βιολογία
Άλγεβρα
Γεωμετρία
Αγγλικά
Όλα τα μαθήματα των Ομάδων Προσανατολισμού
Τα θέματα των προαγωγικών εξετάσεων ορίζονται κατά 50% από τον διδάσκοντα ή τους διδάσκοντες του μαθήματος και κατά 50% από την Τράπεζα Θεμάτων.
Από την Τράπεζα Θεμάτων κληρώνονται είτε αυτοτελή θέματα είτε ενότητες θεμάτων που σε ποσοστό αντιστοιχούν στο 50% της γραπτής δοκιμασίας για τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα στις προαγωγικές εξετάσεις της Α’ τάξης Λυκείου.
Την ημέρα των εξετάσεων, κατά συγκεκριμένο μάθημα και Λύκειο, ο/η Διευθυντής/ Διευθύντρια και ο/η οικείος/α ή οι οικείοι/ες διδάσκοντες / ούσες, κληρώνουν με απόλυτη τυχαιότητα, το 50% των θεμάτων του μαθήματος στο οποίο θα εξεταστούν οι μαθητές και οι μαθήτριες.